Hoe werkt onze PR-tool?

Een kind kan de was doen. Met dat oud-Hollandse gezegde in het achterhoofd hebben we Buzzpress ontwikkeld. Eenvoudig in gebruik en snel je nieuws op de juiste plek dus. Zo werkt het: klik op starten en vink tot vijf categorieën aan. Onze online PR-tool selecteert vervolgens de juiste journalisten, bloggers en influencers. Vul eerst je contactgegevens in en daarna je persbericht. Je kunt nu eventueel nog linkjes en foto's toevoegen. Wij lezen nog even mee, om te zien of je je persbericht goed hebt opgesteld. Even afrekenen en je persbericht is onderweg naar de geselecteerde redacties. Na ongeveer twee weken ontvang je van ons een rapportage met het behaalde mediabereik.

Mediabereik in elke markt met onze PR-tool

Op onze online PR-tool vind je bijna 100 verschillende categorieën. Van start-ups tot psyche, beauty, de bouw en economie. Achter elk van die categorieën heeft ons team een hele reeks met relevante mediacontacten verzameld. Wil je met jouw persbericht vooral journalisten en bloggers bereiken die over duurzaamheid schrijven? Eén klik en je hebt ze binnen bereik. Zo hoef je dus niet meer zelf op zoek naar de mailadressen van al deze mensen. Dat werk neemt onze online PR-tool voor je uit handen.

Buzzpress PR-tool, de voordelen

Met onze online PR-tool bieden we optimaal gemak aan organisaties die de pers willen bereiken. Dit zijn de belangrijkste voordelen van Buzzpress:
  1. 1. Je hoeft niet zelf achter de juiste mailadressen aan
  2. 2. Ervaren journalisten controleren jouw persbericht. Dat is onderdeel van onze service.
  3. 3. Het is supergoedkoop, al voor 250 euro kun je een persbericht versturen
  4. 4. zit nergens aan vast en kunt als je wilt per keer afrekenen.
  5. 5. Je krijgt na twee weken een rapportage met het mediabereik.